Boldogrépa

Répázz boldogan

Bársonyos banános retro krémtúró

2016. március 12. 21:29 - a_nyúlontúl

Huanita egy koszos kis porfészek csilli-villi haciendájának melléképületében látta meg a napvilágot. Az édesanyja négykézláb vajúdott, és hogy hasznossá tegye magát a hosszadalmas szülési procedúra alatt, az asszonya márványpadlóját sikálta fényesre két fájás között. Közben az úrhoz fohászkodott: "Kérlek, uram add, hogy gyöngyöző homlokomról ne hulljanak le az izzadságcseppek a padlóra, mert akkor kezdhetem elölről."

A gyöngyöző homlokot én sem úsztam meg (a padlósikálást igen, pedig nagyanyám nagyon komolyan ajánlgatta, mint a vajúdás meggyorsításának bevált módszerét),  mikor első lányom 17 órán át igyekezett utat törni magának a külvilág felé - belőlem. Több ponton arra gondoltam, miközben a férjem és az orvosom váltva törölgette az arcomat, és én közben remegtem a fájdalomtól, és igyekeztem nem elküldeni őket a 'csába, inkább hazamegyek, én ezt nem folytatom. Kislányom viszont folytatta, és több mint 4 kilósan, gyönyörű gömbölyű vállaival - hál istennek az ő elképzelése teljesült - megérkezett. Bársonyos volt a bőre, és banánillatú a nyaka. Talán nem véletlen, hogy Borim mindent imád, amiben a banán fellelhető. Az alábbi desszert is nagy kedvence, pedig nem is az én fejemből pattant ki, hanem legkedvesebb anyatársamtól lestem el. Szerencsémre, most egy kori sörért cserébe szabad felhasználásra megkaptam. :)

4 kis pohárra való alapanyag mennyiség:

  • 2 db banán
  • 25 dkg zsírszegény túró
  • 4 nagy evőkanál görög joghurt
  • fél vaníliarúd kikapart belseje
  • + 2 marék vörös áfonya

A banánt karikára vágjuk, a túrót nagyobb kockákra, és az áfonya kivételével az összes alapanyagot egy mély edénybe tesszük. Botmixer segítségével addig turmixoljuk, amíg bársonyos állagú nem lesz. Poharakba töltjük, és áfonyával díszítjük.

Gyere a Facebook oldalamra és szeresd ott is a főztömet. <3

turokrem.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogrepa.blog.hu/api/trackback/id/tr28465932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása