Boldogrépa

Répázz boldogan

Halloween-i "Véres agy" puding

2015. október 29. 14:12 - a_nyúlontúl

Mindenmentes finomság

A Halloweent (ahogy a Valentin-napot sem) igyekszem minden évben következetesen nem ünnepelni. De idén, sajnos esélyes, hogy ijesztgetni fogok akaratomon kívül, ugyanis 3 órát sikerült aludnom éjjel (ez már a 3. ilyen nemalvás), mert köhögőrohamokkal kínált meg az éjszaka. A szemem alá olyan sötét árkok nőttek, amelyeket profi sminkesek se tudnának eltüntetni, illetve irigykedve lesnék, hiszen nekik csak több órás melóval sikerülne hasonló halloween-i maszkot rittyenteni. Szóval bár nem vagyok szép látvány és lassan annyira unom már ezt a szutyok betegséget, hogy szívem szerint a saját fejemből is lámpást faragnék, azért az életösztön mindenek felett. Az elmúlt napok tapasztalása ugyanis, hogy rondán és kialvatlanul is éhes az ember, arról ne is beszéljünk, hogy a család is. És bár azt hangsúlyozom, hogy le a Halloween-nal, most annyira összeesküdtek ellenem az égiek, hogy én is fityiszt mutatok és hagyom magam inspirálódni e sötét ünneppel. És akkor még nem is említettem, hogy a neten ez jött velem szembe:

http://www.funzine.hu/hu/2015-10-horror-a-poharban-meno-halloween-i-koktelok/

És megpillantottam a véres agyat, ifjú lánykorom egyik perverz italkísérletét, amit nem én készítettem, hanem nekem készítettek és így nézett ki.

6d51c5594417226e9815375a33ee8dd3.jpg

 

Nem tudom, mire számított az udvarló, előtte főként a Sex on the beach meg az Orgazmus koktél volt, amit bevetettek és igen, khm értettem a "burkolt" célozgatást. Ennél a véres agy dolognál viszont nem nagyon, de hát egyszer élünk, gasztrotapasztalatnak jó lesz. Nem volt jó. Kicsit sem. A nosztalgikus pillanatnak itt most vége. Miközben a fenti linken található összeállításban próbáltam elmerülni két szűkölés és köhögés között a tüdőmet majd kiköpve, a gyerekeim empátiától duzzadva uzsonnát követeltek. Na jó, nem fogtok ki rajtam. Véres agy puding lesz a menü. Picit se néztek furcsán, hanem nagyon várták az izgalmas zombilakomát. A recept nagyon bonyolult, sok alapanyagból készül és komoly előképzettséget igényel. Kezdők ne kezdjenek bele.

4 kisebb pohárra való adag:

  • 2 db banán
  • 1 db gránátalma
  • fél vanília rúd kikapart belseje

A banánokat megpucoljuk és felkarikázzuk, turmixos edénybe tesszük. A gránátalmát félbevágjuk, kifacsarjuk a levét és a banánokra locsoljuk, a vaníliát is hozzáadjuk, a gránátalma magokat (vigyázva, hogy a fehér hártyás rész ne kerüljön bele) félretesszük. Komoly szakmai arcot vágva - a magok kivételével - az egészet leturmixoljuk. A magokból a poharak aljára kanalazunk, a rózsaszín pudingot ráöntjük és a magokból még a tetejére is elhelyezünk pár csinosabb példányt. Utána mindenki úgy fogyasztja, ahogy jólesik. Én az egészet összekevertem és nem rágtam meg a magokat, a férj nem kavarta és szétrágta. A gyerekekről nem nyilatkoznék. Csak annyit, hogy repetáért könyörögtek. 

veresagypuding_4.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogrepa.blog.hu/api/trackback/id/tr768031768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása