Boldogrépa

Répázz boldogan

Magamról

2015. május 27. 10:51 - a_nyúlontúl

borito_kics.jpgGasztrohedonista vagyok és ösztönszakács. Az édességről és a habzsolásról leszokni soha nem fogok tudni, de egyre hosszabb időre képes vagyok szüneteltetni. Cukorfüggőségemnek inzulinrezisztenciám vetett véget, és a tudatos táplálkozásnak köszönhetem, hogy végre anya lettem. Az, hogy egy étel egyszerre legyen egészséges és finom, valamint a férjem és a lányaim is jóleső cuppogások között falatozza, olyan napi kihívások elé állít, amiért érdemes felébrednem. Elalvás előtt a másnapi vitamindús finomságokat tervezgetem, de bevallom, éjszakánként színes nyalókákkal álmodom.

Szólj hozzá!
Címkék: én magam rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogrepa.blog.hu/api/trackback/id/tr347495532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása